Zakres obowiązków:
-budowanie nowego oddziału firmy od podstaw
-zarządzanie działalnością operacyjną oddziału w obszarach transportu, spedycji i obsługi klienta
-budowanie, utrzymywanie i rozwój współpracy z aktualnymi i nowymi klientami firmy oraz z podwykonawcami
-odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budżetu oraz wyniki oddziału
-poszerzanie bazy podwykonawców firmy
-nadzór nad realizacją operacji transportowych i spedycyjnych
Wymagania:
-doświadczenie na podobnym stanowisku w branży TSL
-znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
-wykształcenie wyższe
-dostępność do własnej bazy podwykonawców
-dobra znajomość rynku transportowego oraz zagadnień związanych z przewozami całopojazdowymi i drobnicowymi
-silna osobowość, odporność na stres, samodzielność
-umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe
-bardzo dobra organizacja pracy
-dynamika w działaniu oraz nastawienie na realizację wyznaczonych celów
Oferujemy:
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-stabilną pracę w międzynarodowej firmie
-atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia
-możliwość rozwoju zawodowego
-niezbędne narzędzia pracy
-szkolenia